System do obsługi mandatów

System został zaprojektowany, aby wspierać naszych Klientów z branży leasingu, wynajmu samochodów czy wynajmu floty.

Wewnętrzny proces obsługi tego rodzaju dokumentu jest sporym wyzwaniem ze względu na wielojęzyczność tych dokumentów, różnych terminów wymagalności odpowiedzi, formatów dokumentów czy też różnych wymaganych form związanych z odwołaniem, wskazaniem użytkownika pojazdu. Mając na uwadze wieloletnie doświadczenie naszej kadry we współpracy z firmami z branży leasingu i wynajmu aut, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy systemowe narzędzie do automatycznej obsługi tego niszowego typu dokumentu jakim jest mandat.

Jak to wygląda w praktyce?

Oferujemy pełen outsourcing procesu obsługi mandatów krajowych i zagranicznych. Zautomatyzowaliśmy w pełni ten proces i umieściliśmy w jednej przestrzeni systemowej.

Obsługa mandatów w kilku krokach:

  • Digitalizacja mandatu
  • Automatyczny: odczyt danych z mandatu i wskazanie użytkownika pojazdu w dacie i godzinie wykroczenia
  • Automatyczne wygenerowanie odpowiedzi (właściwa treść i język)
  • Dystrybucja odpowiedzi do wystawcy mandatu
  • Naliczenie opat wg TOiP
  • Elektroniczna archiwizacja wszystkich dokumentów wraz z danymi

Korzyści ze współpracy z ITBCG przy obsłudze mandatów:

  • Gwarantujemy udzielenie odpowiedzi na mandat w wymaganym terminie
  • Redukujemy koszty związane z dystrybucją i dostarczaniem odpowiedzi ma mandaty (zamienimy tradycyjne listy na komunikację elektroniczną)
  • Zautomatyzujemy proces naliczania opłat (TOiP)
  • Podzielimy się wiedzą i najlepszymi praktykami na rynku

Zadowolenie klientów

Statystyki naszych Klientów zlecających nam obsługę mandatów:

100%​

Bezpieczeństwa
i Zadowolenia

85%

Komunikacji elektronicznej
z organami ścigania

60%

Oszczędności w kosztach operacyjnych

24h

Maksymalny czas
na obsługę mandatu

Współpracę z firmą oceniam bardzo pozytywnie. Wdrożone rozwiązania znacznie ułatwiły realizację całego procesu, a przede wszystkim bardzo go przyspieszyły. Dokumentacja procesowana jest na bieżąco, a sam proces jest dosyć przejrzysty. Pracownicy firmy są bardzo pomocni, w razie wątpliwości chętnie pomogą bądź doradzą.


Millennium Leasing Sp. z o.o.

Firma terminowo i z pełnym zaangażowaniem wywiązuje się z zawartej umowy. Jej działania charakteryzuje elastyczność, profesjonalizm i kompleksowe podejście do powierzonych zadań. Nasza współpraca od samego początku przebiega sprawnie i bez żadnych zarzutów, począwszy od wdrożenia systemu po bieżącą obsługę. Dlatego też mając powyższe na uwadze, rekomendujemy jako specjalistę w swojej branży i rzetelnego godnego zaufania partnera biznesowego.

Athlon Car Lease Polska Sp. z o.o.

Digitalizacja dokumentów

Digitalizacja dokumentów firmowych zdecydowanie służy optymalizacji wewnętrznych procesów biznesowych, ponieważ do inicjacji wielu z nich potrzebny jest dostęp do właściwych danych. Niestety wiele dokumentów, pism urzędowych nadal do nas trafia pocztą tradycyjną, dlatego niezbędne jest wdrożenie odpowiedniego rozwiązania. Aby proces digitalizacji w naszej firmie odbył się w pełni efektywnie należy wyposażyć się w odpowiedni sprzęt (skanery dokumentowe), aplikacje skanujące, system automatycznego odczytu danych (OCR), system do zarządzania i archiwizacji dokumentów. Jeżeli chcesz mieć pewność, że digitalizacja dokumentów oraz proces cyfryzacji archiwum przebiegnie w prawidłowy sposób, warto powierzyć to zadanie profesjonalistom.

Digitalizacja dokumentów

Digitalizacja dokumentów firmowych zdecydowanie służy optymalizacji wewnętrznych procesów biznesowych, ponieważ do inicjacji wielu z nich potrzebny jest dostęp do właściwych danych. Niestety wiele dokumentów, pism urzędowych nadal do nas trafia pocztą tradycyjną, dlatego niezbędne jest wdrożenie odpowiedniego rozwiązania. Aby proces digitalizacji w naszej firmie odbył się w pełni efektywnie należy wyposażyć się w odpowiedni sprzęt (skanery dokumentowe), aplikacje skanujące, system automatycznego odczytu danych (OCR), system do zarządzania i archiwizacji dokumentów.

Jeżeli chcesz mieć pewność, że digitalizacja dokumentów oraz proces cyfryzacji archiwum przebiegnie w prawidłowy sposób, warto powierzyć to zadanie profesjonalistom.

Poznaj Platformę KSeF Delivery

Wieloletnie doświadczenie naszych ekspertów w obszarze tworzenia i integracji systemów IT sprawiają że tworzone przez nas rozwiązania odpowiadają na potrzeby rynku. KSef Delivery to system, dzięki któremu będziesz mógł korzystać z państwowej platformy KSeF bez konieczności adaptacji systemów księgowych, ERP, czy innych systemów billingowych już wdrożonych i funkcjonujących w przedsiębiorstwie.

NASZE REALIZACJE

Zapraszamy do zapoznania się z realizacjami naszych Klientów.

itBCG Sp. z o.o.
ul. Bartycka 116 lok.120
00-716 Warszawa
Telefon: +48 728 250 154
Email: itbcg@itbcg.pl

Kontakt

Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy w dziedzinie IT – skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces.

Wysyłając formularz udostępniasz nam Twoje dane osobowe.
Przeczytaj: link do klauzuli informacyjnej.